ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ

Ετήσια Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του έργου του 1ου ΓΕΛ Αργοστολίου για το σχολικό έτος 2022/23. Την έκθεση θα τη βρείτε ΕΔΩ .

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ (2023)
ΑΞΟΝΑΣ 1: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
ΤΙΤΛΟΣ: 
Ανάπτυξη συνεργατικών διδακτικών πρακτικών των εκπαιδευτικών – Η διαθεματικότητα στη διδασκαλία.
(Βιολογία - Άλγεβρα: Το μοντέλο του DNA κατά Watson και Crick και οι πρωτοβάθμιες μαθηματικές εξισώσεις)

Είναι προφανής και διαχρονική η αναγκαιότητα για τη συνεχή ενθάρρυνση της συνεργασίας και αλληλοϋποστήριξης μεταξύ των εκπαιδευτικών (ομοειδών αλλά και διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων), καθώς και η ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών σχετικά με την οργάνωση της διδασκαλίας των διαφόρων μαθημάτων. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, αποφασίστηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων με αντικείμενο την ανάπτυξη διδακτικών πρακτικών που θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών, στην καλλιέργεια θετικού σχολικού κλίματος, στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο, στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών και στη βελτίωση της επίδοσής τους.
Πραγματοποιήθηκαν πέντε (05)  συνεργατικές διδασκαλίες. Σε αυτές συνεργάστηκαν συνάδελφοι διδάσκοντες Βιολογία (2 διδασκαλίες, 1 διαθεματική εργαστηριακή άσκηση «Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων από ακτινίδια»), διδάσκοντες μαθήματα Θετικών επιστημών (Βιολογία – Άλγεβρα, 1 διαθεματική διδασκαλία «Το μοντέλο του δίκλωνου DNA κατά Watson και Crick και οι πρωτοβάθμιες μαθηματικές εξισώσεις») καθώς και διδάσκοντες μαθήματα Θετικών (Βιολογία) και Ανθρωπιστικών επιστημών (Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία) (1 διαθεματική διδασκαλία, «Κλωνοποίηση»). Αξίζει να σημειωθεί πως 2 συνάδελφοι διδάσκοντες Βιολογία β’ λυκείου (ενότητα «Εξέλιξη, Δεδομένα από την Παλαιοντολογία») ζήτησαν και τη συνδρομή του Γεωπάρκου Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Ειδικευμένος επιστήμονας του Γεωπάρκου (γεωλόγος) προσήλθε στο σχολείο και παρουσίασε στους μαθητές απολιθώματα οργανισμών από το νησί της Κεφαλονιάς. Τα πιο χαρακτηριστικά απολιθώματα του νησιού είναι οι Ρουδιστές του Αίνου. 


Ρουδιστής


Για τη διαθεματική διδασκαλία Βιολογίας και Άλγεβρας, οι διδάσκοντες ετοίμασαν και φυλλάδιο εργασίας για τους μαθητές. 

Ετήσια Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του έργου του 1ου ΓΕΛ Αργοστολίου για το σχολικό έτος 2021/22. Την έκθεση θα τη βρείτε εδώ.


🔄Eτήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
                                        Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2021-2022)

          

Εδώ θα δείτε την Ετήσια Έκθεση εσωτερικής Αξιολόγησης του έργου της σχολικής μονάδας για το σχολικό έτος 2021-2022

 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
ΑΞΟΝΑΣ 1: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση
ΤΙΤΛΟΣ:
Ανάπτυξη συνεργατικών διδακτικών πρακτικών των εκπαιδευτικών – Η διαθεματικότητα στη διδασκαλία.
(Βιολογία - Λογοτεχνία: Η έννοια της απομόνωσης)

Είναι προφανής και διαχρονική η αναγκαιότητα για τη συνεχή ενθάρρυνση της συνεργασίας και αλληλοϋποστήριξης μεταξύ των εκπαιδευτικών (ομοειδών αλλά και διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων), καθώς και η ανταλλαγή πληροφοριών και εμπειριών σχετικά με την οργάνωση της διδασκαλίας των διαφόρων μαθημάτων. Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, αποφασίστηκε ο σχεδιασμός και η υλοποίηση δράσεων με αντικείμενο την ανάπτυξη διδακτικών πρακτικών που θα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση της συνεργασίας μεταξύ των εκπαιδευτικών, στην καλλιέργεια θετικού σχολικού κλίματος, στη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο, στην ενίσχυση του ενδιαφέροντος των μαθητών και στη βελτίωση της επίδοσής τους.
Πραγματοποιήθηκαν τρεις (03) διαθεματικές συνεργατικές διδασκαλίες (ΔΣΔ). Σε αυτές συνεργάστηκαν συνάδελφοι διδάσκοντες μαθήματα Θετικών επιστημών (Φυσική-Μαθηματικά) καθώς και διδάσκοντες μαθήματα Θετικών (Μαθηματικά, Βιολογία) και Ανθρωπιστικών επιστημών (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία). Επιπλέον πραγματοποιήθηκαν δύο (02) διαθεματικές εργαστηριακές ασκήσεις Βιολογίας ("Απομόνωση νουκλεϊκών οξέων από φυτικούς ιστούς" και  ̈Ωσμωση σε κύτταρα κρεμμυδιού") στα πλαίσια δραστηριότητας επιμόρφωσης πρωτοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ04που συνδιοργανώθηκε με το ΕΚΦΕ Κεφαλονιάς. 


ΚΕΙΜΕΝΑ: ΒΙΟΛΟΓΙΑ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.